Thursday, October 30, 2008

Frosty!

Åh vad mysigt. När jag gick upp i morses så var det frost ute och den ligger fortfarande kvar lite, jag har såklart känt på mig att den kommer snart så jag har för länge sedan sagt till M att har MÅSTE köra försiktigt till jobbet.

Pepsi och jag myser nu efter frukosten och jag har bara så mysiga vinterkänslor =)

Idag ska jag och mamma greja i rabatterna och sedan ska vi förmodligen åka till badhuset och simma några längder. Det ska vara jättebra träning för gravida har jag hört.
Har vi tur så kanske varmvattenbassängen är öppen.
Hoppas bara att det går tt greja i rabatten nu då, det kanske lixom frostar bort frampå förmiddagen här så det inte blir för hårt i jorden.

Hoppas att ni andra har trevliga planer inför dagen.

2 comments:

Anonymous said...

Hejsan. Kul att allt verkar bra. Tank pa att man ska vara lite extra forsiktig med gympa och sant nar man ar i 5te manaden. Man ska speciellt inte "skruva" pa sig. Vet ej varfor men sa ar det. Halsa till mamma. Kram VBF

Linda said...

Oj det har jag inte hört nåt om, men jag har själv märkt att man lätt kan få sammandragningar om man rör för hastigt på sig på morgonen innan kroppen har kommit igång riktigt.

Jag hörde av Fia att ni har kommit en bit på väg med utbyggnaden. Det låter ju kanonbra =). Hoppas att ni blir klara med utbyggnaden snart så ni får lite space.
Hälsa Mikey och barna. Love/ Linda