Tuesday, October 28, 2008

Tråkigt...


Fick ett brev från pappas sambo idag. Det var ju av henne som bebisen fick den ursöta mössan som h*n skulle få använda i vinter.

Tyvärr så återkallar Lindex alla mössor av just denna modell på grund av att det har visat sig att den inte uppnår säkerhetskraven. (Något med knapparna). Det var såklart lite tråkigt men i samma brev skickade hon också med ett tips om att det finns söta mössor på Kappahl att köpa så jag får väl gå dit och kika lite =)

Ska ju ändå träffa Fia på stan imorgon så då kan jag ju lämna tillbaka den söta mössan, och passa på att titta i på Kappahl eftersom jag ändå ska handla mat på hemvägen =).

Hoppas att alla har en jättebra dag. Jag håller på att skriva en reflektion över intervjun jag gjorde igår. Hmm får väl se hur det går. Mamma ska få läsa arbetet en dag i veckan när jag känner mig lite mer klar.

No comments: