Friday, October 31, 2008

Välkommen Halloween weekend!

Nu är de utklädda barnen välkommna att hälsa på. Inte för att jag har "pyntat" eller nått men godiset är införskaffat så jag behöver inte oroa mig för något bus i alla fall.
Eller är det kanske imorgon de klär ut sig?

Nu ska jag och M softa framför tven ikväll. Jag har nämligen pluggat hela eftermiddagen, och mamma har varit här och fikat och hjälpt mig med studierna.
Pepsi har precis hommit in, efter en heldag ute, tassarna var INTE rena vill jag lova...men dom är fina nu när jag har torkat av dem och Pepsi tvättar dom så fint som bara han kan.

Imorgon ska jag som sagt jobba tidigt, men på eftermiddagen/kvällen är jag och M bjudna till mamma på middag.
M ska också jobba lite extra imorgon på dagen.

Ps. Kolla in den supersöta "Expecting a baby tickern" som jag och M tillsammans har designat =), längst ner på min blogg. Ds

Ha en mysig kväll. Happy friday!

No comments: