Monday, October 20, 2008

Beauty to a Beast!

Hehe, precis så känner jag mig inte bara vissa dagar, utan ALLA dagar. Fet och finnig och i gamla tråkiga trasor dag in och dag ut.
Och det lär ju inte bli bättre inom kort.
Jag får helt enkelt gömma mig bland hyllor i affärer och hålla god min när folk påpekar att "det är ju fullständigt normalt att gå upp i vikt under graviditeten. Hur mycket har du gått upp nu?"

Varför känner man sig om den ensammaste feta och hormonpåverkade tjejen i hela världen? Iband tror jag på allvar att det är BARA jag som går igenom detta (tyck sund om mig)...men jag vet ju att det inte är så, och att jag egentligen befinner mig i en ganska lyxig och alldeles urhäftig situation, som tyvärr inte alla har möjlighet att uppleva.

Se så vänder man något negativt till något positivt!

No comments: