Wednesday, October 15, 2008

Hemma!

Nu är jag hemma från jobbet, skönt! Fast jag måste plugga lite innan M kommer hem känner jag.
Har bara väldigt dålig motivation just nu...tråkigt.
Har funderat under dagen vad vi ska ha till middag ikväll och det får bli kyckling, ris och currysås.

Måste bara berätta om dagens lättnad.
En anhörig till en boende på jobbet ska bli farmor i februari bara några dagar innan mitt BF (beräknad förlossning) är satt och sa det att hennes "sonsambos" magen är precis lika stor som min.
Detta kändes såklart jättebra att höra för jag har ju gått och funderat på om jag inte är lite väl stor för att "bara" vara i 5:e månaden.
Och chefen tycker jag "ser så mysig ut nu när jag har fått så mjuka, fina drag", (hon menar nog nu när jag har rundat på mig en del, haha), jag antar att jag får ta det som en komplimang, Tack tack.
Bebis är iaf mycket sprattlig idag även då jag har fart runt på jobbet.

Pluggdax!

No comments: