Thursday, October 9, 2008

Om det fanns datorer på din tid...

Haha...M frågade precis om jag har kvar mina gamla betyg från högstadiet och gymnasiet, och noga som jag är så har jag full koll på vart jag har ALLA såna viktiga papper.

M däremot har inte koll på vart hans betyg från gymnasiet finns, men sa att det borde finnas arkiverat...,eller kanske i nån fil på datorn på det gymnasie där han gick.

Trött som jag är fick jag fundera ett tag och kom fram till att han ändå är 4 år äldre än mig, så mitt svar blev; "Ja säkert, om det fanns datorer på din tid", så kan det gå när huvudet inte riktigt hänger med...Tyckte det var kul iaf.

Nu har jag kommit hem från en mysig middag med vännen Frida.
Var verkligen behövligt att få komma ut och vara lite social kände jag.
Tack för en trevlig kväll vännen!

Nu ska jag göra mig redo för sängen, tror jag ska läsa lite, det orkar jag nog.

Godnatt bloggen.

2 comments:

Anonymous said...

Nyfiken,,, vad svara M?? fanns det datorer på hanns tid? / D

Linda said...

Han börjar väl vänja sig vid mina något "blåsta" komentarer, men han började skratta och det var svar nog för mig. Det fanns datorer ÄVEN på hans tid.