Saturday, October 18, 2008

Lediga lördag.

Min första lediga lördag på några veckor nu...och vad ska jag göra....PLUGGA! så klart.
Jaja det behövs ju efter som man inte är någon naturbegovning får man jobba bara liiite hårdare än andra...eller?

Så kommer nog Ms mamma och syster förbi idag för att titta på barnvagnen och de 4 fotografierna från UL som de ännu inte har sett. Klart att farmor vill se sitt första barnbarn.

Igår hade jag en lite dålig dag kände jag och valde därför att avstå från att blogga när jag kom hem från jobbet för det hade bara blivit massa gnäll skrivet. Jag tittade på Blades of Glory ist, som är typ den roligaste filmen som jag har sett...och jag har sett den typ 20 ggr nu eller nått.

Idag är iaf en FAB lördag att se fram emot, solen skiner och det ska pluggas och handlas...städantet kom jag på att jag sparar till imorron för annars kommer Pepsi ändå hinna håra ner en del nu när han fäller...igen.

Hoppas att alla är optimistiska idag och får en härlig lördag.

No comments: