Wednesday, October 8, 2008

Min eftermiddag...

Jag har precis pratat med min bästa vän i Gbg...Inte för att jag har så mycket att säga eftersom han läser allt om mig på min blogg, men alltid kul att prata med någon som är på samma nivå som en själv...Ibland måste man få vara barnslig så våra samtal blir ofta ganska oseriösa. Han kommer iaf till stan i helgen så jag och min mamma blev bjudna till han och hans mamma för en klassisk spelkväll. Ska bara prata med mamma också. Annars har jag inget emot att träffa honom iaf eftersom det var så länge sedan.

Nu håller jag på att göra mig iordning inför kvällen då vi är bortbjudna till Niklas och Julia för att tillsammans inviga denna säsongen av Bonde söker fru. Detta ska ske med god mat och gott sällskap.

Dessutom kommer M snart hem, och det är ju alltid kul att vara fin för sin älsking.
Han skulle bara springa efter jobbet.

No comments: