Sunday, October 26, 2008

Tid att vara med magen...

Nu när jag kom hem och lade mig på soffan kände jag att bebis vakande till liv där inne och började genast röra sig.
Jag kom då att tänka på att jag faktiskt inte har haft tid att känna efter eller tänka på magen på länge. Iaf inte tänka på den på det där speciella sättet och stryka lite över den, och sjung för den, det har jag jag inte gjort på nog 1 vecka nu.
De senarste 2 veckorna har verkligen varit fullspeckade av jobb, plugg och planerade fritidsysslor, och jag känner att jag är mycket trött nu.

Kanske är det så att jag just nu i graviditeten inte är gjord för att hålla på att arbeta, plugga och ligga i som jag är van vid.
Graviditeten börjar absolut göra sig påmind i kroppen, (mer än vanligt), efter en arbetsdag, och det kommer ju inte precis bli lättare...jag känner mig trött i huvudet också.

Godnatt helgen.

No comments: