Friday, October 17, 2008

Glourios Friday.

Japp, idag är det fredag och för en gång skull har jag fredagsfeeling, eftersom jag vet att jag faktiskt får en RIKTIG helg UTAN jobb, förutom ikväll alltså. (Och ringer dom så tänker jag tacka nej.)
Det betyder att jag och M har både lördag och söndag på oss att ligga kvar länge i sägen och äta frukost tillsammans.

Mina planer för helgen är:
På lördag ska jag handla inför kalaset på söndag + städa.
På söndag ska jag städa lite till och förbereda för kalaset som börjar 15.00.

Nu när jag tänker efter så har jag faktiskt mindre än en vecka kvar som 21åring =), sen är jag 22 och det är den magiska åldern då jag förstås blir mamma!
Perfeckt ålder tycker jag.

Idag ska jag ringa Daniel för nu har jag inte pratat med honom sedan i lördags.
Så ska jag ju plugga som vanligt innan jag åker och jobbar ikväll.

No comments: