Friday, October 31, 2008

Underbara förmiddag!

Nu har jag precis kommit hem igen. Glad att blodproven är tagna, slipper jag tänka mer på dem.
Att simma var härligt, sedan relaxade vi i bastun, och bara tog det lugnt.
Efter badet åkte vi och handlade, då hann vi med en sväng på Kappahl, eftersom jag skulle köpa ny mössa till bebisen, och det gjorde jag, 2 till och med + lite andra bra-att-ha kläder till min efterlängtade bebis. Åh kan det inte bli februari snart så vi får se på dig och älska dig ännu mer...

Söta mössor va?!, med öron och små öronlappar!....how cute!

Lite neutrala bodies och mjukisbyxor.
Ett jättebra tips som jag har fått är att när bebisen är liten (jätteliten), är det bästa att klä dem i så bekväma, mjuka kläder som möjligt, låt jeans, klänningar osv. vänta till lite senare...Det tipset tänker jag på när jag köper kläder till min bebis.

Så skulle blivande mormor såklart skäma bort blivande mamma med ett par praktiska,
(men himla snygga), stövlar att ha i trädgården och vid promenader =)...
Stövlarna är av märket suI.


1 comment:

Karolin said...

Vilka otroligt söta mössor...Det är bra med mig. Hur är det sj? Ses på tisdag i skolan. Kram