Monday, October 27, 2008

Ny vecka, nya to dos.

Måndag igen och än så länge har jag inget jobb inbokat denna veckan, kommer inte kunna jobba så mycket eftersom jag har massa plugg att göra...

*Idag ska jag ringa till en psykiatrisk verksamhet (mobila teamet) och göra en intervju med dem, har de inte tid får jag väl iaf boka en tid.
Utifrån den sedan ska jag skriva en uppsatts om hur de arbetar med mera, med mera...

*Så har jag ju prov nästa tisdag igen, så 4 kapitel skall pluggas in från socialpsykiatriboken...men det kan jag börja med om några dagar.

*I torsdags så ringde söta Fia, och vi beslutade att vi ska luncha på stan en dag i veckan. Ska messa henne idag och se om vi kan bestämma en dag =).

*Jag ska också åka till vårdcentralen en dag i veckan och ta nya blodprov (för graviditeten), får sen när jag hinner, de har ju drop in.

*Någon av dagarna ska jag också införskaffa en farsdag present till M, hmm vad ska jag hitta för kul?...

No comments: