Wednesday, October 22, 2008

Sista kvällen som 21åring


Jaha nu var sista kvällen som 21åring här och bebis verkar fira min födelsedag redan för det var väldigt vad det sparkas och grejas i min mage...mysigt, så ensam ikväll kanske jag inte blir ändå.

Jag har precis ätit kvällsmat, vilket fick bli risgrynsgröt och smörgås...mmm, fick idén av Daniel när jag pratade med han igår.

Jag är så nyfiken på vad det kan vara i presenterna som står i garderoden...jag får vänta till imorronkväll för att få veta vad det är i dem...och jag som är så sämst på att vänta.
Jag kan bara komma på att jag har önskat mig ett armband, och det kan väl ändå inte behövas slås in i flera stycken paket?...eller?
Men M då vad har du köpt till mig?

2 comments:

Karolin said...

Hej!!! Hittade dina fina blogg, kul att läsa om utvecklingen av det lilla livet som komma skall. Du kommer bli en kanon bra mamma. Grattis o lycka till. Kramar Karolin

Linda said...

Tack!. Vad kul att du tittade in. Jag har själv tittat på din blogg också =)Kul att läsa.
Hoppas allt är bra! Kram