Friday, October 24, 2008

En underbar dag!

Lunchbuffe i Nordstan...
Jag posar i jättehäftig stol inne på "Esprit for men"
Jag på puben...med nya armbandet. (lite suddig bild)
M på puben där vi förfriskade oss lite, Jag med cola och M med en öl.
På resecentralen i väntan på nästa tåg, i Herrrljunga.

Åh vilken underbar shoppingdag det har varit för både mig och M!
Jag har köpt/ fått:
En polotröja (H&Mmama).
En polotunika (H&Mmama).
En jättesöt kappa (kappahl), bild kommer, (en storlek för stor så tröja och amningsbröst får plats i vinter).
3 par heltäckande strumbyxor (Lindex) svart, blå/turkos, vinröd/lila.
2 nagelack.
Söta bebiskläder.
En lång kofta med knappar framtill (Kappahl).
2 röda ljuslycktor (Indiska).
En stretchkjol (Indiska).
Ett par mysiga men snygga byxor (Kommer inte ihåg affärens namn)
2 diadem och massa hårsnoddar.

(M har också shoppat/fått lite tröjor mm.)
(Och ja!, jag bytte otfit till min nya polotunika, eftersom jag kände mig fulast i hela Gbg).

Tack Göteborg för att jag min älskling fick tillbringa en så fin dag i staden =)

No comments: