Friday, October 17, 2008

Nu krävs en påfyllning...

Detta är vad som finns i bebisens garderob hittills. Jag är för feg och sparsam för att köpa allt jag ser och vill + att jag vill vänta till efter jag har fyllt år för jag har önskat mig bebiskläder och pengar så jag kan köpa bebiskläder.
Om en vecka på fredag då det bär av till GBG lär jag ju INTE snåla vad gäller att köpa små söta bebiskläder. Tycker förresten att badlakarnet men en liten mössa med öron och en nalle på är bara sååå gulligt.
Vad mamma hittills har införskaffat till sin älskling.
Presenter från farmor.

2 comments:

Anonymous said...

Men shit va små kläder!!!! hm ni kan ju spara pengar genom att ge bebisen dom kläder du hade för ett par år sedan, dom var ju typ i den storleken hahah! / D

Linda said...

Haha...jätteroligt....fast jag kan inte annat än att håla med....(i vissa fall).