Wednesday, October 29, 2008

Dagens outfit och dagens snacks

Mmm...pepparkakor för att fixa rätta mysstämmningen och höststämmningen...dessutom ska det börja snöa i dagarna och då finns det inget bättre än att krypa ner i soffan på kvällen med pepparkakor och mjölk...eller kanske glögg...(alkoholfri för min del givetvis)...

Nya kappan från kappahl invigdes idag då jag gick på stan...stövlar från ecco...

Och under kappan bar jag nya färgglada strumpbyxor (Lindex), och tunikan från H&Mmama.
...Pepsi tvättar tassarna i bakgrunden...=)
Idag har jag verkligen känt mig FAB...såna dagar måste man få ha ibland faktiskt...
I övrigt var min tripp på stan härlig. Gick och strosade för mig själv, och hälsade på en och annan som frågade hur det var med magen etc...
Hittade dessutom en jättebra farsdag present till M, men jag kan ju inte avslöja vad...för då kanske han läser det...
Lämnade tillbaka den söta mössan också, men glömde titta in på kappahl när jag var och handlade...jaja då har jag ju kvar det roliga till en annan gång =)
Tack Fia för en mysig fika, kul att se dig igen efter så lång tid =).



No comments: