Friday, October 10, 2008

Fredag!!

Yippiii! idag är det fredag och det betyder att när M kommer hem är det helg.
Mina planer för idag är plugga och handla, eftersom vi ska ha en myskväll och äta räkor, (utan vitt vin för min del), för alcoholfritt räknas inte.

Så har jag ju planer inför resten av helgen så klart.
Imorron ska jag jobba till 16.00, sen ska jag bara hem och göra mig iordning för imorronkväll är jag och mamma bjudna till min bästa vän D och hans mamma på en klassisk spelkväll, LOOKING forward, BIG time.

Sen på söndag ska jag och M ut på en picknick i ett ö-område som ligger några kilometer från där vi bor. Det blir mysigt med en promenad och lite att äta ute i höstvädret, få ju hoppas på bra väder bara. =) Åh vilken mysig helg det kommer bli!

Men först måste jag önska er en riktigt mysig och härlig fredag.

No comments: