Tuesday, October 28, 2008

Cakemaker!


Här är the candymans bidrag till kaktävlingen.....




och här mitt bidrag till tävlingen. Kärleksmums med mintsmak!...M har redan provsmakat och säger att de är jättegoda =)....
Och jaaa...jag fattar att det kanske är liiite mer imonerande att "gå på känslan" som Daniel har gjort och jaaa jag erkänner att hans kaka/ paj ser mycket god ut...och det är ju det vi får gå på här i tävlingen utseendet alltså.
Grattis candyman, men grattis till mig för den jättegoda smaken, som jag såklart inte kan utala mig om på candymans front...så i mina smaklökar är min kaka en vinnare!...., men i mina ögon är Candymans kaka en vinnare...

1 comment:

Anonymous said...

Mmmm dina ser jävligt goda ut! Vi får nästan säga att det blev lika. Shit! Gjorde ju sjukt! Mycket kaka! Aja det roligaste var att göra den inte att äta den.. tack för en god match!! Ha en bra kväll! / D