Saturday, February 15, 2014

Whatever it takes, whenever it takes...

Godkväll bloggisar!
Jag är hemkommen från jobbet, och eftersom suget efter en löprunda har varit så oerhört starkt idag, så kunde jag inte annat än att, (med Britney Spears "Work bitch" i lurarna), ge mig iväg ut på en  20 minuters löpning nu ikväll!

Efter gårdagens cheatday så antar jag att jag motvilligt måste erkänna att jag haft lite ångest.
MEN åh andra sidan!, med 6 veckor kvar till tävling så var det sista fuskdagen och jag tänker från och med nu, efter några veckor lägre cardioaktivit, öka på den igen.
Jag har känt hur motivationen de senaste dagarna börjar ta tag i mig igen, och med det ska jag följa med!
Whatever it takes, whenever it takes!... När motivationen sveper förbi mig, greppar jag tag och släpper den inte i första taget!



Nu, väl hemma och duschad avnjuter jag en extra lyxig proteinshake ;-), och en kopp te, (för halsen :-/) innan jag lägger mig.



Godnatt bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: