Wednesday, February 26, 2014

Ragdoll at work

Ja, så var jag på jobbet igen. Har värsta lyxiga turen dock. Slutar 12.30 idag och då står ett bröst och triceps-pass på gymmet på planeringen, innan jag äntligen för hämta min skatt i eftermiddag :-)

Last night befor bedtime!

Jag är faktiskt tacksam för nattens braiga sömn som jag fick.
Det hör ju tyvärr inte till vanligheten sedan några veckor tillbaka :-/
Svårt att somna på kvällarna och vaknar alldeles för tidigt för att orka med i långa loppet.

Men som jag nämnt förut. Det är bara tillfälligt.
Jag har hittills haft en suverän diet, så kunde inte bett om en bättre första-gångs-diet, några minskade timmars sömn är del av min resa och erfarenhet.

Diethjärnan går på högvarv, natt som dag ;-)
Därför är det heller inte ovanligt att jag somnar nån stund på dagen. 30-60 min brukar räcka för att vakna med lite mer kraft att orka med eftermiddag/kväll.

Ja ni förstår ju bloggisar, att livet är ju inte som den normala vardag jag brukar leva.
Men jag är säker på att det kommer kännas så värt det! :-)



No comments: