Monday, February 3, 2014

Mondayplans!

Hej bloggisar!
Jag jobbar.
Käns så skönt att vara ledig imorgon, om än bara imorgon!

Jag kommer inte vara hemma förens ca 20.00 ikväll, efter spinningen med mina måndagsgubbar, så tänkte själv att jag åker direkt från jobbet till gymmet i eftermiddag, för jag måste ju hinna med min egen träning och solning också ;-)

Ser fram emot ikväll, väl hemma.
Då är det Trasdockan som lägger benen i soffan och bara chillar!
Känner nu att jag är tacksam att jag fixade matlådorna igårkväll, för annars hade jag tänkt det ikväll ist.
Men nu Skipper jag det! :-)

Jag har tänkt på att jag är dålig på att lägga upp bilder på benens utveckling!
Så här kommer en liten morgonform på dem.
Konturerna kommer fram mer och mer ;-)

Have A FAB new week bloggers!
PoK/ Trasdockan

No comments: