Friday, February 28, 2014

Dax att öka Cardion igen!

Whoop whoop!
12 veckor på diet, och 4 veckor kvar till tävling! :-D

Det har blivit dags för denna maman att äntligen öka på Cardion igen!
DET är pepp mina vänner!
Känner mig oerhört motiverad!

Och vilket fantastiskt jobb jag har gjort, att vara i färdig tävligngsform efter bara 5 veckor på diet, och sedan balansera kost och cardio för att bibehålla form och vikt, är inte alltid så lätt det heller vill jag lova bloggisar!
Men det är dax att ta av det sista kilot för att se om jag tycker att det gör någon skillnad! 
Det gör jag för min skull, mest för att experimentera lite med formen nu.

Jag är fullt medveten om att min fysik skulle räcka att kliva upp på scen idag, men JAG ska känna mig topnotch också ;-)



Snart lämna skatten på dagis, för att sedan bege mig till gymmet för ett ben pass följt av spinning!
:-D

29 days to go!
Let's Push this body to it's ultimate! :-P

Have FAB!
PoK/ Trasdockan 

No comments: