Saturday, February 22, 2014

Let's bring on the cold!

Okey!
Jag låter motvilligt min kropp vinna över huvud och envishet denna helg.

Jag hade siktet inställt på spinningpass i förmiddags, men efter att ha ignorerat en begynnande förkylning under de senaste dagarna, så bröt den inatt ut i feber. 
Jag har pushat och ignorerat förkyldningsymtomen länge nog :-/
Bättre ge upp och låta läkningen ha sin gång ;-)

Kändes dock bättre när jag vaknade i morses och sedan dess, men väljer att ta vilohelg från träningen och satsa på att vara tillfrisknad till på måndag när jag ju har mitt egna spinningpass att hålla i.

Note: en av dietens bivärkningar; nedsatt immunförsvar

Så fokus på jobbet nu, så kommer jag tillbaka starkare till träningen nästa vecka :-)



Ha en FAB lördag bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: