Tuesday, February 18, 2014

Styrka, posering och nu, cardio

Hej bloggisar!
I förmiddags körde jag ett axel/biceps-pass på gymmet följt av poseringsövning.
Poseringsövningen gick riktigt bra idag och jag känner mig för tillfället säker i den.
Det gäller bara att ta med den känslan ut på scen om ca 5,5 veckor ;-)

På tal om ca 5,5 veckor kvar till tävling!
IDAG har exakt 2 tredjedelar på dieten passerat!
Det betyder, exakt 1 tredjedel kvar...
Käns både sjukt kort, samtidigt lååångt...
Haha, men 39 dagar går fort, och det gäller bara att försöka njuta av att vara i den form jag ju ändå är för tillfället ;-)

Jag har varit hemma några timmar, laddat med vila, mat och kaffe för att åter ge mig iväg till gymmet, denna gång för cardio! Yeah!! :-)

Sedan ska jag äntligen hämta min skatt och förhoppningsvis hinner vi hem att se hans favoritprogram "Farmen", innan det är läggdax för honom.


Have FAB!
PoK/ Trasdockan

No comments: