Monday, February 24, 2014

Helt ledig dag!

Godkväll bloggen!

Vid lunchtid när jag satt här hemma och åt lite mellis, redo att snart ge mig iväg till jobbet för möte. Så ringde de och meddelade mig att mötet hade blivit inställt.

Va!?... Jag, trasdockan, hade plötsligt en HELT ledig måndag!
...och faktiskt kände jag mig ganska kry!

Jag begav mig ut på stan, (hör och häpna ;-), där jag har fått uträttat lite ärenden inför stundande födelsedag här i hushållet ;-)
Det gäller ju att passa på när tid och tillfälle ges.

Dessutom har jag i eftermiddag gått en lite lugnare promenad i en timme.
Kändes väldigt gott att komma ut och få lite luft.

Japp, jag har njutit av dagen!
Vad mer kan man begära när det plötsligt, spontant, inte finns något på planeringen ;-)
Jag känner mig tacksam! 
Just vad jag behövde faktiskt.


Hoppas ni haft en härlig dag bloggisar!
Jag fortsätter min chill dag här hemma och njuter framför tven.

No comments: