Monday, February 24, 2014

Tar mitt förnuft till fånga

Hej bloggisar!
Jag vaknade verkligen jättetidigt idag, så klockan 06.00 satte jag på en film på laptopen och la mig i sängen för att se den.
Tills jag tillslut somnade om.

Skönt att ha sovit en natt utan feber nu. Min vilohelg från träningen har gett resultat och jag känner mig friskare...
MEN dock har jag hosta och känner av luftrören.
Som sagt, jag har INTE tid att vara sjuk just nu, men jag har än mindre tid att skuta fram eller bli sjuk längre fram innan tävling. 

När jag vaknade med hostattack och halsont, (men dock feberfri), tidigt i morses så tog jag helt enkelt mitt förnuft till fånga och beslutade att jag ska ta vilodag idag också! Hur mycket det än tar emot! 
Jag har abstinens nått såpass efter träning och cardio!
Altså ingen träning eller spinning för mig ikväll! :-(...

Ingen älskad spinning för Trasdockan ikväll :-(
(Bilden är tagen för någon vecka sedan)


Förhoppningsvis läker förkyldningen ut ordentligt nu, (den är ju på god väg), så jag blir frisk och kan fokusera och ge 100%, sedan fram till tävling!

Jag har iaf ett möte på jobbet i eftermiddag. Det ska jag komma iväg på :-)

Hoppas att Ni bloggisar är friska och har en bra start på veckan!
PoK/ Trasdockan

No comments: