Saturday, February 8, 2014

RagdollFacts!




10 saker ni kanske visste, eller inte visste, om Trasdockan ;-)
1.Jag sover med ett ben utanför täcket.
2.Jag älskar katter.
3.Jag avskyr att göra vänstersvängar och gör allt jag kan för att undvika dem. Kan bli lite omvägar emellanåt.
4.Jag blir obekväm och nervös i närheten av utklädda människor, clowner exempelvis.
5. Jag har svårt för när någon tar på mig, och skulle därför aldrig gå på massage/fotvård eller annan kroppsvård/behandling.
6. Jag har aldrig tyckt om pannkakor/våfflor, men är väldigt förtjust i kåldolmar och kålpudding.
7. Jag spelade trumpet under ca 2,5 år när jag gick på mellanstadiet och var tillockmed i en orkester.
8. Jag avskydde gymnastiken, när jag gick i skolan. Saker ändrar sig och tänk att jag ändå blev instruktör och anställd på ett gym!
9. Jag är urkass på matematik, och har genom hela min skolgång gått på "mattestuga" för att få extrahjälp.
10. Jag är en utmärkt analytiker och duktig på att skriva vetenskapliga uppsatser och frågeställningar. Fick alltid MVG på mina uppsatser i skolan.

Nu ska jag fara till jobbet.
Är hungrig och känner att det är tur vi börjar med lunch när jag kommer dit :-)

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

2 comments:

VBF said...

11. Du har ju en VBF hi hi hi.
Bra kämpat med allt gymmande även om jag är reserverad med mina åsikter...
Har själv drabbats av "gym-buggen" och om jag bara kom hälften så långt som dig skulle jag vara nöjd.
Kram kram

Linda said...

Tack för din kommentar VBF! :-)
Alla får ha sina åsikter, och jag får såklart både negativ och positiv respons på min resa som jag just nu genomgår, med allt vad det innebär.
Jag önskar dig all lycka till på träningsfronten oavsett vad just ditt mål är!
Ha det gott!
Kram