Friday, February 7, 2014

Ledig fredag och förkyld

Jag är hemma från gym och har duschat!
Så skönt!
Tänkte kört ett benpass innan spinningen, men på grund av min förkyldning så kom jag inte längre än till uppvärmningen när jag insåg att jag inte pallade!
Jag avbröt och sparade på krafterna till spinningen ist!

Ibland bara måste man inse sina gränser, lyssna på sin kropp!
Jag skulle aldrig utmana ödet nu och jag får bara inte pressa min kropp hårdare än jag själv känner!

Jag tog tillfället i akt och övade lite posering ist! 
I väntan på spinning;

Jag är ledig idag, ( min chef ringde förut och undrade om jag inte kunde komma in och jobba ikväll, men kände att jag har jobbat en del i veckan och har ju helgen framför mig, så jag sa att hon kunde försöka få in någon annan i första hand, annars hade jag såklart ställt upp om det krisat), men nu ska jag bara njuta av eftermiddag och kväll! Mysigt!

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: