Friday, February 14, 2014

Valentines shape

Åh, Joyeuse Saint Valentin bloggers! :-)

Idag känns allt så himla bra!
Allt som kan vara fixat och redo för tävlingen, ÄR fixat och redo för tävlingen!
Jag har faktiskt känt mig lite nervös och stressad över att det tagit lite tid med tävlingslicensen och registreringen till tävlingen.
Jag är ju en kontrollmänniska, har full koll på allt och gillar att ha saker klart i god tid, men detta har varit utom min kontroll och tagit tid, därför har jag stressat upp mig lite och varit rädd att licensen inte skulle hinna bli klar i tid!
Så en lättnad att vara uppe och reggad för både licens och tävlingen!

Det har gått 10 veckor på dieten, och jag har 6 veckor kvar!
This is My morningshape, 6 weeks out;


Hoppas ni får en fantastisk "Alla hjärtans dag", själv ska jag fira med ryggpass och spinning för att få mitt hjärta att slå ;-)

PoK/ Trasdockan 

No comments: