Thursday, February 13, 2014

En dag i sportlovets tecken

God eftermiddag bloggisar!
Jag och Tor har varit lediga idag och vi hade dagen fullspäckad med sportlovsaktiviteter ;-)

Vi började dagen med en timme på teater som jag anmält oss till, där vi fick se två pjäser. "Skönheten och odjuret", och "Aeristocats" ;-)...





Efter teatern gick vi till gymmet.
Jag fick kört ett bröst och triceps-pass, och en tjugominuters löpning på bandet. 
Härligt!
Vi åt lite lunch på gymmet innan vi mötte upp mamma på stan. 
Nya skridskor till Tor införskaffades och sedan bar det givetvis iväg, raka vägen till ishallen där vi åkte!
Även jag fick på mig skridskorna och åkte för första gången på många...många år ;-)...
Lite ringrostig och Bambi var jag allt! Haha!

Tor var riktigt duktig att åka med sina nya skridskor med eldsflammor på ;-)

Trasdockan bytte tränings/löpar/spinning och poseringsskor, mot skridskorna denna eftermiddag ;-)

Mamma kom med hem till oss en sväng efter ishallen och vi drack kaffe och ritade med Tor.
Så jag måste säga att våran dag har varit fylld med aktiviteter och en riktig mysig sportlovsdag!

Hoppas ni har en bra sportlovsvecka ni med bloggisar!
PoK/ Trasdockan


No comments: