Sunday, February 2, 2014

Late night foodprep

Hej bloggisar!
Jag är hemma från jobb och har ägnat kvällen åt foodprep.

Mmm, kycklingsallad kommer att serveras med keso och cashewnötter ;-)


Ska strax sova eftersom jag ska upp och jobba imorgon igen.
Det blir 7e och sista dagen på raken. På tisdag är jag iaf ledig!
Phu! ;-)

Som tur är, så hade jag faktiskt unnat mig morgonturen idag, kompledig!
Så jag började inte förens 16.30 i eftermiddags. :-)
Behövde det för att orka med denna helgen!

By the Way!
Jag och min goding hade en supermysig eftermiddag/ kväll igår!
Vi ändrade planerna lite, och hamnade på IKEA där vi köpte lite "onödigheter" så som ljus etc ;-)...
Dessutom åt vi en underbar middag på restaurang på vägen hem!

Cheatmeal!!! ;-P
Glädjer mig dock, om än något förvånad, att morgonvikten idag stod på exakt samma som de senaste veckorna.
Verkar etablera vikten där, men slappnar inte av för det, full koll, full fokus på att hålla min form och vikt just nu ;-)

Hoppas ni haft en bra helg bloggisar!
Nu laddar vi för en ny, FAB vecka!
PoK/ Trasdockan

No comments: