Thursday, February 27, 2014

Busy day in the Life of The Ragdoll

Hej bloggisar!
Ber verkligen om ursäkt för den dåliga updaten idag!
Men shit!, vilken busy, men skojig dag jag har haft!



Varje dag växer jag under denna resans gång!
Idag känner jag av det liiiite mer ;-)

Efter att ha lämnat min skatt på dagis i morses for motherragdoll iväg till GBG!




På planeringen för idag stod formkoll, poseringsövning och ett träningspass med min coach Camilla!
SÅ inspirerande! :-D
Jag känner mig oerhört motiverad efter jag har träffat henne!

Dagens vikt; 60,3 kg
Aktuell fettprocent; 12,6%

Idag kände jag mig om möjligt än mer previlegiad att få träna MED henne!
Vi körde ett biceps/triceps-pass!


Nu är det snart 4 veckor kvar till tävlingsdagen!
Det har blivit dax att skala av sista kilot!

Min form är både enligt coachen och mig själv, grymt bra!, MEN JAG känner själv att jag vill göra en liten finslipning på min form, och med 4 veckor kvar så kan jag justera efter tycke ;-)

30 days to go! Let's bring them on, and make them GOOD! :-D



No comments: