Thursday, January 30, 2014

Todays shape

Godmorgon bloggisar!
Här kommer en liten formupdate!

Viktkoll denna morgon! Och jag har lyckats hålla mig exakt så samma vikt som förra veckan! Happy!
Det är ju det som är meningen nu!
Balans, betyder full fokus.
Jag är mycket återhållsam vad gäller Cardion, dessutom försöker jag få i mig lite mer kolhydrater och fett.
Allt för att inte gå ner mer i vikt just nu, och heller inte gå upp i vikt.

Imorgon har halva dieten passerat! (8 veckor), vilket betyder att jag måste fokusera på att hålla jämnt nu under resterande 8 veckor!
Det kan vara nog så svårt som att fokusera på stadig viktnedgång och förbränning!
Hehe, alla har vi våra egna små "bekymmer" ;-)

Jag vill iaf ägna detta inlägg åt till att tacka min fantastiska kropp och min starka mentalitet!
De samspelar på ett sätt just nu, som jag aldrig trodde att de kunde!
Jag är oerhört tacksam för detta och farsinerad av vad kropp och knopp kan åstadkomma!
Bara det gör denna resan värd att genomföra.

Todays shape


Ha en FAB dag bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: