Monday, January 13, 2014

Happy Ragdoll, treats och hjulinställning

God eftermiddag bloggisar!
Jag har just kommit hem igen efter att promenerat bort och hämtat min bil.


Jag lämnade den på Carport på väg hem från gymmet förut, så de kunde göra en hjulinställning nu efter den har blivit lagad och sådär.
Så nu är jag hemma, dricker kaffe och chillar!

Det käns att vardagen är tillbaka!
Måndag betyder spinningkväll, dock kommer jag inte ha dubbelpass nu i vår, utan har valt att bara ha måndagsgubbarna på måndagar, och även, (som vanligt), mitt lunchspin på fredagar ;-)

Idag börjar jag med måndagsgruppen och nytt pass har jag fixat till dem också, så nu bara jag inväntar att åka till gymmet för dagens 2a träningspass, (cardio) :-)

By the Way;
Lycklig ragdoll efter ryggpasset idag, att på coachens begäran, få i mig mer kolhydrater och fett, smaska riskaka med peanutbutter! :-O

No comments: