Sunday, January 5, 2014

Kalas för bror

Hej bloggisar!
Jag har lediga timmar från jobbet.
Jag for bara hem en snabb sväng och laddade i mig lite BCAA innan kalaset. :-P


Väl här så har min fina mamma fixat "specialkost" till mig ;-)...
Så medan de andra frossade i smörgåstårta så har jag ätit jättegod sallad med precis det som passar en dietande ragdoll ;-)...
*support* ;-D


Tack mami!, nu har jag även en matlåda att ha med till kvällens arbetspass också :-)

Snart dax för Ragdoll att fara tillbaka till jobbet för sista 5 timmarna, sedan, (hör och häpna), har denna Trasdockan hela 5 dagars ledigt! :-O
Woohoo! Rena semestern!

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan


2 comments:

annett said...

det blir väl skönt både för dig och tor.Kanske en sovmorgon för honom också.Det såg gott ut

Linda said...

Ja, det blir lite lugnare nu några veckor så tor kommer säkert kunna vara hemma nån dag emellanåt med mig :-)