Saturday, January 18, 2014

Spännande saker händer med mig kropp

Godmorgon lördagsbloggisar!

Jag ska käka frulle och ta det lite lugnt nån timme innan det bär av till gymmet och efterlängtad spinning!
Har kört igenom alla muskelgrupper denna vecka, så det får bli lite genomgång av vader, mage och rumpa idag efter Cardion :-).

Om än väl svullen så Hade jag lite tryck i mina ådror igårkväll efter ätardagen!
Somnade på soffan och vaknade till detta;
Kunde knappt hålla i telefonen, då det kändes som mina armar skulle sprängas!
Haha, DET är vad kolhydraterna gör med min annars, för tillfället, deffade kropp!

Så häftigt och spännande att genomgå alla dessa saker som händer men min kropp nu när den befinner sig i ett mot vanligheten, relativt extremt tillstånd. :-)

*exitings!*

PoK/ Trasdockan

No comments: