Thursday, January 16, 2014

Kvälls-snack

Tor har lagt sig, förhoppningsvis somnar han snart också.
Han har varit riktigt trotsig vid läggdax denna och förra veckan. Jobbigt!
Jag blir frustrerad, arg och ledsen och det hela blir en ond cirkel! :-/

Jag är trött som det är just nu, fryser nästan konstant och kanske inte alltid så närvarande som jag borde.

(Ber min närmaste omgivning om ursäkt för detta redan nu, men jag vet också att de är medvetna och förstår mig, beredda på detta under denna period/resa.
Tack för att ni finns!)

Tankar rör sig i huvudet 24/7, och Trasdockan är disträ, det måste jag erkänna :-/
Därför är jag i stort behov av kvällarna för mig själv just nu.

Antagligen detta som Tor känner av, tyvärr, men vi försöker och vi har såklart våra mysiga stunder, det är just läggdax, när jag lämnar rummet efter läsningen, som han bara inte kommer till ro. 
Haha, Det är det ena med det andra ;-)
Det är en period nu. 
Skulle gissa att några av er föräldrar känner igen sig ;-)...

Nu ska jag iaf avnjuta mitt kvälls-snack.
Kvarg, hallon, kokos och hackade hasselnötter ;-P...


PoK/ Trasdockan

No comments: