Saturday, January 11, 2014

Stora kläder till liten trasdocka

Hello blogpeeps!
Yes!, Ragdoll kom iväg till jobbet och halva arbetsdagen är redan förbi!, lite rast nu ;-)

Tog på mig mina arbetskläder förut och jag bara känner hur de har blivit större!
Mina tunikor i storlek small känns snarare som en luftig medium modell helt plötsligt!
Tur jag har axlar att fylla ut dem med ;-)
Dessutom har jag mina arbetsjeans på mig, eftersom alla andra byxor bara åker ner på höfterna hela tiden!
Jeansen är i vanliga fall för tighta och klämmer som tusan, men sitter perfekt för tillfället!





Imorgon, på mina lediga timmar, kommer Camilla the coach hem till mig för första formkollen!
Med tanke på förra veckans vikt så har jag på eget bevåg undvikit Cardion sedan i tisdags! :-/
 Jag har har gått ner många kilon på dessa fem dietveckor och är inte långt ifrån den tävlingsvikt som vi uppskattat, så det känns lite nervöst inför att träffa Camilla imorgon.
Med 11 veckor kvar till tävling så har jag knappt någon vikt kvar att ta på :-/
Får avvakta och se vad vågen säger imorgon, och prata med Camilla!

Have Fabulous bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: