Wednesday, January 29, 2014

Angel of steel!

Idag blir det ett bröst och tricepspass på gymmet, efter jobbet.
Ska verkligen bli skönt, efter vilodagen igår!
Tor ska komma med mig ;-)



Han är verkligen toppen vad gäller stöttning, (så gott en 5åring kan vara), och tydligen en riktig skrytmåns om det också!

För igår på badhuset träffade Tor en dagiskamrat, vars förälder kom fram och frågade mig hur det hade gått på tävlingen.
Jag såg nog lite frågande ut, och personen i fråga förklarade att Tor hade berättat att jag skulle tävla.
Hehe, en mindre passande miljö att bli frågad kände jag just då!
Men fuck yeah! Jag har jobbat hårt som tusan med min kropp och skäms fan inte för den, ens på badhuset!

Because im An angel of steel!
Time to get back to work!
Hoppas ni har en FAB dag!
PoK/ Trasdockan

No comments: