Tuesday, January 7, 2014

En dag med tvivel



Hej hej bloggisar.
Jag är hemma från dagens gympass, och JA, som vanligt har jag ätit...hehe...
Blev ett axel och bicepspass med my boo idag.

Tyvärr är inte självförtroendet på topp idag. Men så är det ju, och kommer att vara vissa dagar fram till tävling.
Man tvivlar på sig själv emellanåt, men det gäller att ta sig igenom de dagarna också, inte låta några tvivel komma ivägen, jag har redan kommit långt nog på min resa, för att låta en dag som denna bryta ner mig.
Jag tar de dagarna, låter mig själv tvilvla, så brukar det kännas bättre nästa dag =)

Jag ska snart fara och hämta min älskade skatt på dagis.
Tydligen så har han lärt sig att cykla utan stödhjul, och jag hoppas på att han stolt ska visa mig =)...

Hoppas ni njuter av att vara tillbaka i vardagen bloggisar ;-)
PoK/ Trasdockan

No comments: