Friday, January 17, 2014

Cheatday A la ragdoll

Åh, jag vill bara tacka för den här dagen!
Den har varit HELT fantastisk!
Jag är verkligen en lyckligt lottad kvinna som har så goda, starka och omtänksamma människor i min omgivning.

Mamma tar emot sitt diplom

Grattis än en gång, världens bästa, starka och målmedvetna mamma.
Jag är så stolt över dig! <3


Jag har valt, (och med coachens medgivande ;-), att ha en cheatday vad gäller kosten idag.
Mamma tog sin examen, och jag ville såklart vara med och fira med de andra.
Vi gick på Tai Restaurang efter examencermonin, där fanns bland annat en Ragdoll-favorit, på buffén, sushi! :-P
Det slank ner sammanlagt 8 bitar!... Bland allt annat :-/. 
Haha, äta har jag inte glömt av hur man gör iaf ;-)...

Ovanlig svullen och mätt!
Skjut mig!, lite så käns det ;-)
Men dä va dä värt!...


Skulle vara lite redig tänkte jag, väl hemkommen till stan, tidigare ikväll, och efter 15 min i solariet hoppade en fortfarande väl mätt och energifylld trasdocka upp på löpbandet, med planen att springa 20 min, och sedan crosstrainern 20 min!
Men låt mig bara säga att de 20 min på löpbandet fick räcka!
Haha, SÅ mätt, och tydligen för tätt inpå en smarrig cheatmåltid, så kände mig mest som en svullen flodhäst där på löpbandet ;-P...
Jag satsar på morgonförmiddagens spinningpass ist, och nöjer mig med att jag ändå fick 20 min effektiv cardio idag :-)

Ha en FAB kväll bloggisar och trevlig helg på er.
PoK/ Trasdockan

2 comments:

Lena Askerlund said...

Tack än en gång! Roligt att se bilder från diplomutdelningen. maten var fantastiskt god och du var också värd, som med din insats gjort dig förtjänt av en "braklunch" :)

Linda said...

Ja, jag behövde den lunchen! Sååå gott! :-)