Sunday, January 19, 2014

Progresspics

Hej bloggen, och happy sunday!

Kom på igår att ytterligare 3 veckor har gått sedan jag senast gjorde en progress-update här på bloggen!
Så jag tog lite bilder hemma igårkväll.

Alltså, 6 veckor in på dieten! Och keep in mind, de senaste bilderna är altså tagna "day after cheatday" ;-)...

Any progress?


I och med att jag har förlorat i princip de kilona jag ska, så kommer ju resten av dieten förmodligen inte förändra så mycket på mig, rent fysiskt, jag kommer säkerligen att så ganska still, vilket också är tanken just nu, och några veckor framöver.
De sista kilona ska skalas av veckorna innan tävling.
Däremot kan ju poseringen och rutinerna övas, nötas och förbättras så DET ska slipas på ;-)

Snart är dagens första arbetspass avklarat och jag ska hem och fixa foodprep bland annat :-)
Have FAB!

PoK/ Trasdockan 

No comments: