Thursday, January 16, 2014

Extra sovmorgon en ledig torsdag

Godmorgon bloggisar.
Tog en dag ledigt från bloggen igår, men lite pics från gårdagens bröst och triceps-pass kan ni få;


Kollar man noga ser ni mina mer och mer  tydligt framkommande ådror på bröst och axlar ;-)
Deffen!, säger jag bara <3


Jag har ledig torsdag idag, men såklart upplanerad, A la ragdollstyle ;-)

Jag ska tvätta, dessutom såklart, träning och poseringsträning, (i nya skorna)!

Men först nu har jag och Tor lite extra mysmorgon här hemma.
Jag lämnar Tor på dagis lite senare idag, innan jag åker till sömmerskan för första provningen ;-)... *spännande*

Morningshape!
Det käns, tycker jag, att jag inte är lika effektiv med Cardion, men jag måste vara försiktig med den, min kropp svarar för bra på den, och med mer än 10 vecor till tävling och mindre än 2 kg, så har jag inte råd att vara för effektiv med Cardion.
Säkert ett mindre vanligt "problem" för atleter inom tävlingsbranshen.
Hehe, jag får se det positivt och vara tacksam för min kropps effektiva sätt att förbereda sig.
Fixade mina naglar igårkväll.
Blev naturliga, men med lite orange/röd bling på ringfingret ;-)...

No comments: