Saturday, January 11, 2014

Pedro is back!

Hej bloggisar!
Efter några nätters sämre sömn så har jag faktiskt lyckats sova gott inatt!
Lite för gott!, försov mig till gymmet! :-(
Hade ställt klockan på 08.00, men vaknade 9.30! :-O
Så något gym hans inte med! Så BIG fail på det!

Nåväl. Det är snart dax för mig att fara iväg till jobbet! Ser faktiskt fram emot att jobba i helgen nu när jag har haft långledigt :-)

Dessutom har jag fått min bil tillbaka!
Trodde nästan att jag kört Pedro för sista gången, meeeen, så har jag världens bästa pappa, som har fixat och trixat och lagat min bil! :-)
Tack Papi!

Pedro är så gott som återställd, om än något synligt tilltygad och väntar på ett nytt blinkersglas!
Men huvudsaken är att vi kan ut och åka igen!


Ha en FAB lördag bloggisar!
PoK/ Trasdockan 

No comments: