Saturday, January 18, 2014

Ett inlägg tillägnat min mormor!

Jag vill genom detta inlägg tacka min underbara mormor för allt som hon bjöd på och fixade för oss igår när vi firade min mamma.

Helt utan att jag räknat med, eller förväntat mig något mer än gästvänligheten, så överraskade mormor mig med presenter!
Jag känner mig överväldigad.


Mormor är så lyhörd, hon minns att jag vid något tillfälle nämt att jag har dåligt med vanliga dricksglas, och igår erbjöd hon sig att köpa det till mig på Åhléns.
Jag fick välja vilka jag ville ha och jag kände mig så bortskämd när hon betalade dessa :-/...
Men så är jag också MYCKET tacksam och glasen som jag valde är helt fantastiskt fina!
Dessutom fick Tor ett par snygga röda chinos!


Som inte det var nog, så överräckte hon ett guldigt inslaget paket när vi satt och fikade hemma hos dem på eftermiddagen.
Jag blev uppriktigt förvånad, Till mig?!...
Det var ju mammas dag.

Men mormor sa att hon tänkte att jag också kunde behöva en sådan.

Jag fick en glasängel köpt på Guldfynd, precis som min mamma fick i julklapp.
Och jag tyckte den var så fin!

Den är fin att ha ståendes som den är, men den kan skifta i färg :-)
Det käns som detta är min lyckoängel och den ska alltid få stå här hemma i mitt vardagsrum!

Till dig mormor;
Inget av dessa saker tog jag för givet eller förväntade mig, och jag Tackar dig så för att du tänker på mig och Tor.
Tack för allt! <3


No comments: