Saturday, January 18, 2014

70 dagar = 10 veckor

Good evening bloggers!
Japp, idag är det exakt 70 dagar!, exakt 10 veckor!, kvar till Battle!



Jag känner mig för tillfället mycket motiverad, stark och i god form.
Jag är i full färd med, och känner själv att jag ligger i god fas vad gäller planering och förberedelser både praktiskt och mentalt!

Jag är medveten om att jag har, och kommer ha, många "ups and downs".
Men So far, älskar jag att befinna mig på denna resa jag just nu genomgår.
Jag njuter av både fram och motgångar, lär mig nya saker om mig själv, både fysiskt och mentalt och känner mig oerhört tillfreds med allt som händer just nu, även om det inte alltid är lätt att hålla humöret på topp.


Ha en god lördagskväll bloggisar!
Jag njuter av en lugn kväll hemma ensam.

PoK/ Trasdockan 

No comments: