Thursday, May 9, 2013

Varför jag väljer att jobba på helger!

Jaha, nu känns det plötsligt så självklart för mig, varför jag väljer att hålla stenhårt i min helgtjänst!
Att vara ledig en HEL helgdag är bara såååå tråkigt!
Fy fan vad rastlös jag blir!... Och hur gör alla som har barn egentligen.
De måste ju underhållas HELA tiden!?!?

Det är tur att vi människor är olika, för jag förundras verkligen över hur folk fördriver två lediga dagar i rad, varje vecka!
Bläää!

Snart öppnar gymmet, det enda jag har gått och väntat på hela dagen, och imorgon börjar min jobbhelg med en 7-16-tur...
Phu!
Röda "sön"dagar är verkligen INTE min grej!

Vi är i lekparken nu, jag och Tor.
Skönt att det har slutat regna så vi kunde komma ut en sväng, tor har väntat på det, sedan han fick hink och spad set när vi var och handlade förut ;-)...

Ha en fortsatt bra dag!
PoK/ Trasdockan



2 comments:

Anonymous said...

http://vardagsunder.se/
Bikinis....

Linda said...

Tack Stefan! Ska kolla upp detta :-)