Thursday, May 16, 2013

Changes...

Hej bloggen!
Happy Ragdoll kom till Korpish idag och bad min kollega Mats, där att ta en vikt på mig.
Jag fick en hel mätning, trots att jag gjorde en för 3veckor sedan senast.

I vanliga fall brukar jag göra en mätning var 3e månad, för att se på ett ungefär vart jag ligger i muskler, vikt och fettprocent.
Från och med nu, ska jag nog försöka att göra en mätning 1 gång i månaden, för nu är det ju viktigt att jag ökar i vikt och muskelmassa.

Vikten var väl kanske inte att hurra för idag, eftersom den ska UPPåt, inte ner, men det viktigaste är ändå muskelmassan, som visas TBW, (betyder typ "total body water", tror jag), för det är ju i musklerna som vätskan hålls.

På dessa 3 veckor har jag ökat muskelmassan 0,8 kg, och minskat fettprocenten med 2% (1,8 kg).

(Dock VET jag att denna mätning inte är 100% säker, så jag tar det med en nypa salt, dock är det alltid ett sätt att ha ett humm om vart omkring man ligger.)

Hur som helst är jag sjukt nöjd med min muskelökning på bara 3 veckor. Det är ju kanske inte så konstigt med tanke på min ökade träning och intensiteten i träningen!
I'm gonna keep up the good work, it'll pay of BIG time ;-)...
Wohoo!

En liten reminder till alla Er bloggisar där ute som har en dröm om någonting;
Vänta inte på "rätt tillfälle", det kommer aldrig!
De förutsättningar Du har idag, kan vara de bästa du någonsin kommer att ha, så ta till vara på dem IDAG och börja uppfylla Dina drömmar om morgondagen!

PoK/ Trasdockan

No comments: