Monday, May 27, 2013

Maxat Killer benpass!

Hej bloggen!
Hemma nu efter en Busy dag.
Jobb, killer benpass på gymmet, och styrelsemöte.

Jag var på riktigt, nära att svimma på gymmet idag! :-/
Körde som sagt ben.
Stefan var med och hjälpte mig med squats och benpressen.
Maxade på båda.
2 maxset i squats, 75kg 'a 5 reps, på båda seten.
170 kg i benpressen, där pallade jag dock bara 1 set, för att sedan minska vikten igen.
Det var efter benpressen som yrseln kom, hörseln domnade, och synen suddades.
Phu, snacka om "pushing it to the limit"...känns som mina muskler fortfarande blöder, men det är säkert ett tecken på att de växer ;-)...
Ska snart fylla på med lite nyinköpt whey protein som kvällsdrink... Måste ju mata mina växande babies ;-)...
Jag fullkomligt älskar min tuffa träning, och vad den gör med min kropp och mitt sinne!
Ryggens tur att jobba imorgon!
Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan

Käns som denna quote passar idag;
So... I Better step up My game... Jag är redo! :-D

No comments: