Thursday, May 23, 2013

Biffar boobisarna idag :-P

Hej bloggen.
Idag var det boobisarnas tur att biffas :-P
I och med att jag har inlägg så lägger jag fokus på att träna den övre bröstmuskulaturen.
Vill ha en fin springa som följer längsner med bröstbenet. Det är ännu en muskelgrupp som jag behöver träna upp mycket.

Här är en bra och skoj övning som Stefan visade mig.
Använd benpressen och pressa upp, håll emot på nervägen. Den kändes mycket bra att utföra, och man riktigt såg hur de små musklerna jag har arbetade ;-)


Flyes... Små antydningar till bulor har jag där. De ska växa!

Nu har jag fixat mig iordning, dammsugit och skurat golven här hemma. Så det är rent och Fräsht.
Danne har haft nationellt matteprov idag, och snart ska vi åka och hämta Tor på dagis.
Blir nog en sväng utomhus med honom i eftermiddag, nu bör solen har bestämt sig för att titta fram ;-)...

Have FAB bloggisar!
PoK/ Trasdockan

No comments: